Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Przed oddaniem do użytku trzeba było przywrócić normalną szerokość ulicy , tak aby dwa większe samochody lub autobusy mogły się minąć bez wjeżdżania na krawężniki , należało przywócić normalnej szerokości i odpowiednim profilu wyjazdy z bocznych ulic i posesji , przywrócić i stworzyć nowe miejsca parkingowe przy trzykrotnie powiększonym szpitalu ,nowo powstałych , licznych blokach i innych , licznych instytucjach np przy urzędzie pocztowym , zbudować prostą ,a nie kolejną pijany ścieżkę rowerową poprzeplraną chodnikiami, wiata mi , słupkami, latarniami. Jak nie ma możliwości budowy normalnej to lepiej nie robić wcale.Wszędzie ordynarny najtańszy polbruk, który już się rozchodzi. Studzienki opływowe są źle umiejscowione i przy większym opadze deszczu torowisko było miejscowo zalane. Posadzone wzdłuż ulicy drzewa będą przecież rosły i za parę lat trzeba będzie je wyciąć - są za blisko jezdni. Jest to więc kolejna udana inwestycja po bydgosku- zgodna z normą projektantów i osób zatwierdzających , ale nie ze zdrowym rozsądkiem i potrzebami mieszkańców.
    @conreeaght "zbudować prostą ,a nie kolejną pijany ścieżkę rowerową" Nie wiem dlaczego nie zrobiono pasów dla rowerów w jezdni. Nie wiem, czy zabrakło miejsca. Pasy dla rowerów zrobiono przy okazji remontu ul. Legionów w Grudziądzu (niestety, Google Maps ma jeszcze ulicę przed remontem), są popularne we Wrocławiu. "trzeba było przywrócić normalną szerokość ulicy" Czyli ile powinna wynosić szerokość jezdni + chodnika + drogi dla rowerów? "dwa większe samochody lub autobusy" Tu jeżdżą tramwaje, autobusy są niepotrzebne. Duże ciężarówki też nie mają co tu szukać. To nie jest przelotowa ulica. "przywrócić i stworzyć nowe miejsca parkingowe " Jakiś zbiorczy parking przydałby się. Nie ma konieczności parkowania przed blokiem, parking może być np. 500-1000m od budynku. To bardzo blisko przecież. Jedynie można by pomyśleć o miejscach parkingowych przy szpitalu.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Zwykłe torowisko, głośne, fatalny polbruk, mało miejsc parkingowych i kupa forsy za średni efekt.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ciekaw jestem jak remontowana ul Saperów remontowana zresztą w innowacyjnym stylu na piasek, wodę i mróz wytrzyma do maja następnego roku. Również ciekaw jestem jak poczuje się szef tego bałaganu municypalnego gdy plomby mu wypadną za skrzyżowaniem z Żeglarską i koło mu się urwie po minięciu Biedronki w kierunku osiedla Piaski......................A ch_j i do przodu, bo prowizja pod stołem wzięta. Również zastanawiam się gdzie podziała się planowana ścieżka rowerowa do Smukały ? Brak miejsca ? 5 metrów trawnika toż to norma na ul Saperów...........a na szutrowej dziurawej od zawsze osiedlowej uliczce Piaski będą płoty przesuwać....................kuź_wa mamy Europę.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    no to czas na dywersję dużo soli drogowej !!!!!!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Dlaczego na wyremontowanej ul.B.Głowackiego nie ma na przystankach tablic LCD z rozkładem jazdy. Dlaczego nikt nie kontroluje w ramacg gwarancji wybrukowanych przystanków. Wielkie szpary w bruku doprowadza do calkowitej dewadtacji przystanków.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Dla mnie to bubel architektoniczny odcinek od Sułkowskiego do Wyszyńskiego są trzy ważne instytucje , komenda policji, uniwersytet na Poniatowskiego i szpital dziecięcy, kompletnie parkują gdzie tylko jest wolna przestrzeń, niszczą nowe trawniki proszę to sprawdzić. Gdzie mieszkańcy maja parkowa,ć ci co mieszkają przy ul. Chodkiewicza parkują na bocznych ulicach blokując mieszkańcom bocznych ulic. Przy płocie szpitala dziecięcego od Chodkiewicza powinno być na całej długości parking , przyjeżdżają mamy z dziećmi na konsultacje medyczne widziałem rejestracje z Świecia czy Tucholi. Również przy płocie komendy powinien być na całej długości parking, dla ich pracowników mają swoje ale są za małe. proszę przyjechać do południa w tygodniu i zobaczyć, życzę powodzenia w parkowaniu tylko w weekend jest lepiej.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Nareszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i ścieżka rowerowa jest z dywanikiem asfaltowym a nie wykonana z kostki betonowej.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0