Więcej
    Komentarze
    To jest jakieś chore. Ulica Grunwaldzka cztery pasy ruchu, a na ulicy Kamiennej nadal korek ze zwężeniami i czynnym jednym pasem w każdą stronę tworząc węzeł gordyjski i głupawym tłumaczeniem o braku kultury Bydgoszczan i tym że nie potrafią jeździć na suwak.
    @hens Przy okazji budowy tramwaju mozna bylo rozwiazac problem skrzyzowania: Kamienna,SPorna,Fordonska, Konduktorska - niestety wjazd ze spronej w Przemyslowa i Fordonska to jakis koszmar wiejskiej drogi!
    już oceniałe(a)ś
    16
    1
    @tedek1 To jest "nowatorski" pomysł na sprawny dojazd z Bydgoszczy (szczególnie z Fordonu) do autostrady ;-). Ten węzeł to faktycznie kompletna katastrofa.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Węzeł Zachodni, TU (bez DDR i ciągu pieszego), Kamienna - wszystko jednopoziomowe co, jak powszechnie wiadomo, bardzo pozytywnie oddziaływuje na płynność ruchu i łatwość przejazdu. Lodowisko z widownią na 300 osób, etc., etc. Oto perspektywa i "wizjonerstwo" Żenady-Bruskiego. Brawo!
    @derwitz Nie przejmuj sie, z projektu przebudowy Grunwaldzkiej rowniez wyrzucono WSZYSTKIE kladki dla pieszych, bo dwudziestu emerytom z Osowej to przeszkadzalo
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @prawdziwy.stefan I dobrze zrobili. Grunwaldzka jest miejską ulicą a nie drogą szybkiego ruchu.
    już oceniałe(a)ś
    3
    4
    @derwitz Płynność ruchu i łatwość przejazdu nie są najważniejszymi parametrami miejskiej ulicy. Tu poruszają się także piesi i powinni mieć możliwość wygodnego i bezpiecznego przejścia na drugą stronę ulicy.
    już oceniałe(a)ś
    4
    3
    @trollbyd Tu chodzi o bezpieczeństwo pieszych. W Bydgoszczy pieszy jest dyskryminowany na każdym przejściu ze światłami. Kładki są ważne by pieszy mógł w każdym momencie przejść na drugą stronę a nie czekać 3 minuty jak kołek na pustej ulicy.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    No może się okazać że będzie dojazd a nie będzie S5 jak wszystkie pieniądze na inwestycje trzeba będzie wyrzucić na 500 na dziecko i na wcześniejsze emerytury. Oby tak nie było, oby wystarczyły ustalenia z poprzednim rządem.
    już oceniałe(a)ś
    30
    15
    Wreszcie Bydgoszcz zbliży sie do Zachodu.
    @ubujan Szkoda tylko, że zabraknie przejść nad/pod ulicą dla pieszych => będą światła i dodatkowo 70 km/h tylko w lesie, na pozostałym odcinku 50 km/h pomimo ekranów... więc będziemy wolno jechać na ten zachód
    już oceniałe(a)ś
    14
    14
    @paproci Pewnie, niech piesi spi.... pod ziemię, żeby auto mogło jechać 100km/h przez całe miasto.
    już oceniałe(a)ś
    18
    6
    @paproci Zapominasz, że to jest miejska ulica a nie droga ekspresowa. 50km/h na godzinę to standardowa prędkość dopuszczalna w mieście. Piesi też mają pełne prawo korzystania z ulic bez bycia spychanymi do katakumb. Nie są gorszymi uczestnikami ruchu drogowego od kierowców.
    już oceniałe(a)ś
    16
    4
    @kr88 Malkontent
    już oceniałe(a)ś
    4
    6
    Będąc na rondzie Grunwaldzkim jadąc do S5 w kierunku Poznania , Pragi , Berlina czy Warszawy pojedziemy do Grunwaldzkiej czy Szubińskiej ... ale Szubińską od Szulca do Wiaduktu nie da się bezpiecznie jechać ... to zapomniany odcinek .
    już oceniałe(a)ś
    16
    3
    Dlaczego budowa ma trwać tak długo, S 5 o dł. 150 km za 1,5 miliarda szybciej ma powstać niż Grunwaldzka za 150 mln zł.
    już oceniałe(a)ś
    12
    4
    Gorąca prośba do drogowców: W pierwszej kolejności BUSPAS, jak ludzie będą w normalnym czasie dojeżdżali do pracy komunikacją miejską to wtedy okaże się ile naprawdę potrzeba pasów dla samochodów. Dziś autobus 800m jechał 6 minut... jak tu planować jakikolwiek wyjazd do miasta w oparciu o komunikację miejską.
    już oceniałe(a)ś
    5
    1
    Notorycznie dwuczłonowy tramwaj skręcający z Focha w Gdańską (w lewo) i stojący na czerwonym świetle blokuje możliwość skrętu samochodom wyjeżdżającym z ul. Mostowej w kierunku opery. ITS uber alles
    @kacza_zaraza Komunikacja publiczna ma pierwszeństwo nad indywidualnymi samochodami. Jak ktoś ma problem, może zawrócić na Jagiellońskim
    już oceniałe(a)ś
    2
    2