Więcej
    Komentarze
    a może pora połączyć Fordon z miastem ścieżką rowerową, w miejsce dziurawego chodnika i schodów przez wiadukt kolejowy na Siernieczku??? I jeszcze na tym szajsie nasi normalni inaczej samorządowcy przyczepili tabliczki jakiejś nadwiślańskiej ścieżki rowerowej. Żenada.
    już oceniałe(a)ś
    9
    0
    " I jeszcze na tym szajsie nasi normalni inaczej samorządowcy przyczepili tabliczki jakiejś nadwiślańskiej ścieżki rowerowej. Żenada." Co tam. Na osiedlu przy Pielęgniarskiej wyznaczyli DDRiP na starym chodniku wzdłuż bloku !!!!!! Idealne skojarzenie rowerzystów z mieszkańcami wychodzącymi z klatek schodowych. Rozwiązanie debilne, bo to żaden ciąg komunikacyjny, ale statystyka w papierach gra i buczy. I można? ;-D
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Odpowiedź Zespołu ds. polityki rowerowej Miasta Bydgoszczy: "To co przedstawia Wyborcza nie jest zgodne z Naszą rekomendacją . Zespół wybrał najlepszy wariant owej trasy który zawierał w zdecydowanie największej części utworzenie pasów rowerowych w jezdni. Nie pamiętam dokładnie na którym spotkaniu to było ustalane. Są protokoły , można sprawdzić. Na wczorajszym zebraniu podjęto decyzję że będziemy jeszcze raz przyglądać się zatwierdzonej wcześniej koncepcji. W przypadku braku zgody na wykonanie propozycji Zespołu prawdopodobnie będziemy przeciwni wydzielaniu odrębnej DDR na tej relacji z uwagi na to iż nie jest to trasa o wielu pasach ruchu i nie ma potrzeby wydzielania specjalnej drogi na rowerów. Poza tym pasy rowerowe są rozwiązaniem tańszym , szybszym i wygodniejszym , nie ma na nich znienawidzonych przez rowerzystów odgięć na skrzyżowaniach z ulicami poprzecznymi oraz nie ma na nich co skrzyżowanie przejazdu dla rowerów a jak pewnie doskonale wiecie najniebezpieczniejsze sytuacje zdarzają się kiedy kierowca samochodu skręca w prawo nie ustępując pierwszeństwa rowerzyście który jedzie na wprost. Ma to miejsce praktycznie na wszystkich wydzielonych DDR. ###(Argumentem ZDMiKP za wydzieleniem DDR jest kwestia bezpieczeństwa jednak nie do końca prawda gdyż znowu będzie konflikt z pieszymi co nie jest wskazane. Drugim argumentem jest parametr prędkości miarodajnej który paradoksalnie jest większy niż wynosi ograniczenie prędkości na terenie zabudowanym do 50 km/h. Dlatego podczas ostatecznego zatwierdzenie tego projektu będziemy starali się zastosować takie zmiany na ul Curie Skłodowskiej żeby prędkość miarodajna nie przekraczała dozwolonej. Przypominamy że w chwili obecnej rowerzyści na tej ulicy jeżdżę na zasadach ogólnych a w przypadku wydzielania pasów rowerowych każdy uczestnik ruchu będzie miał swoje miejsce na jezdni oraz poprawi się bezpieczeństwo i wygoda rowerzystów. )#### Dzisiaj np dowiedzieliśmy się, że dokładnie taka sytuacja miała miejsce na skrzyżowaniu Focha z Królowej Jadwigi. Rowerzysta jadący Focha w kierunku Nakielskiej mający zielone światło prawie zostałby rozjechany przez panią która skręcała w prawo w ul. Królowej Jadwigi. Takich sytuacji będzie można się spodziewać na remontowanym odcinku ulicy Chodkiewicza gdzie niestety również nie będzie pasów dla rowerów w jezdni. w kwestii trasy na relacji dworzec PKP - Łęczycka na pewno będziemy trzymali rękę na pulsie. a konkretnych decyzjach na pewno będziemy informować." Jak widać nastąpił tu jakiś przeciek bez ostatecznego zatwierdzenie projektu tej trasy przez Zespół,
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Wczoraj na pomorskiej napisano ze pomysł odłozony w czasie i nie bedzie teraz budowy sciezki , wybiorcza ma inne dane
    już oceniałe(a)ś
    0
    0