Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
1 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
2 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
3 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
4 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
5 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
6 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
7 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
8 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
9 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
10 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
11 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
12 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
13 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
14 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
15 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
16 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
17 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
18 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
19 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
20 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
21 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
22 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
23 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
24 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
25 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
26 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
27 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
28 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
29 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
30 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
31 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
32 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
33 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
34 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
35 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
36 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
37 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
38 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
39 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
40 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Fot. Roman Bosiacki / Agencja Wyborcza.pl
41 z 41
Sklep Aldi w bydgoskich Zielonych Arkadach zajmuje dwa tys. metrów kwadr. powierzchni z tego część sprzedażowa ma 1300 metrów. Ulokowany został na poziomie -1 galerii. Mimo tego, że sieć nie prowadziła wielkiej kampanii reklamowej nowego marketu na jego otwarciu nie zabrakło łowców okazji.
Wszystkie komentarze
Bardzo fajny sklep, dużo oryginalnych produktów z Niemiec. Czuć dobrą jakość w niskich cenach. Świetne masło z Plauen, dobre jogurty z Molkerei Bissengen czy pyszne piwo Schultenbrau (Brauerei Gotha) czy Maternus (Feldschlosschen z Drezna)
Toż to zwykły sklep, jakby nie było ...
Trzeba się cieszyć, że nasze kochane miasto jest doceniane przez sieć sklepów z Rajchu, która raczej koncentruje się na południu Polski (szczególnie na Śląsku)