Ile pieniędzy pochłonie ratowanie Pesy przed bankructwem? Prezes Krzysztof Sędzikowski tłumaczy, że każdy producent taboru musi mieć kredyt lub gwarancje, ewentualnie środki własne. Gość studia 'Gdańska 27' przyznaje, że kluczowa dla przetrwania firmy jest realizacja kontraktu na linki dla Deutsche Bahn. Czy Pesie grożą wielkie kary za duże opóźnienia? - Nie mogę mówić o liczbach, bo to kontrakt biznesowy i nie mam takiego upoważnienia. Ale mity o 600 mln są bezpodstawne - mówi Sędzikowski. Remigiusz Jaskot pytał też, czy Pesa ma problem z awaryjnością pojazdów, w szczególności tramwajów? Czy Pesie pomogłaby fuzja z nowosądeckim Newagiem? Czy restrukturyzacja w firmie oznacza zwolnienia?
Więcej rozmów z serii 'Gdańska 27' na stronie [KLIK] oraz
na Facebooku [KLIK].
Wszystkie komentarze