Absurdalny przetarg na audyt komunikacji miejskiej w Bydgoszczy. Drogowcy już 11 razy przekładali termin złożenia ofert, a tuż po starcie postępowania znacząco zwiększyli czas oczekiwania na efekty.

O tym, że bydgoską komunikację miejską trzeba zmienić - nikogo z korzystających z niej pasażerów przekonywać nie trzeba. Z jednej strony mamy zbyt małą częstotliwość kursów, obcinanych przez lata rządów prezydenta Rafała Bruskiego, a pogłębioną nierozwiązaniem problemu braku kierowców autobusów. Z drugiej zaś czkawką odbijają się rozkłady fatalnie układane przez Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, czego efektem są pokrywające się kursy, a także brak reakcji na sugestie korekt, bo "to my wiemy wszystko najlepiej".

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.

Aleksandra Sobczak poleca
Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    Bydgoski Zarząd Dróg MiKP nie potrafi nawet przetargu przeprowadzić to co tu mówić o zarządzaniu. Ale do stołków to są przyspawani i nienaruszalni.
    już oceniałe(a)ś
    11
    1
    Wniosek, nasuwa się sam. Jeśli rozwiązania komunikacyjne, a zasadzie ich brak, powoduje brak zaufania podróżnych, że sprawnie dotrą w zakłada e miejsce, to należy odwołać Zarząd a przede wszystkim Prezydenta miasta, ktòry udaje, że jest sprawczy. Panie Rafale, marnotrawi pan potencjał, MZK.
    już oceniałe(a)ś
    8
    1
    Bydgoszczanie, zacznijcie myśleć o nowej koalicji bez PO, PiS i Bruskiego. Czas się się zorganizować bo z tym tercetem zrobicie z Bydgoszczy wiochę.
    już oceniałe(a)ś
    3
    2
    Przede wszytkim trzeba by wypieprzyć z tego miasta ZDMiKP. Jeden z większych raków tego miasta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Wystarczy ograniczyć miejska komunikację zbiorowa do terenu miasta. Powiat bydgoski powinien obsługiwać wspólny zakład komunikacyjny gmin z tego powiatu...bez żadnego wkładu finansowego miasta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0