To jest wyjątkowa edycja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już po raz 30. dobrzy ludzie, pełni empatii, wrażliwości na cierpienie innych wspomagają osoby chore. Tym razem chodzi o zapewnienie diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Zgodnie z naszą tradycją proponujemy Wam, Szanowne Czytelniczki i Szanowni Czytelnicy, nietypową aukcję. Jej zwycięzca będzie mógł nie tylko pokazać się na okładce Tygodnika Bydgoszcz „Gazety Wyborczej", ale również opowiedzieć o tym, co dla niego ważne, na naszych łamach. Materiał zostanie stworzony we współpracy z naszymi dziennikarzami i fotoreporterami.
Można opowiedzieć o sobie, swoich pasjach czy firmie. Można pokazać ukochane osoby, zwierzęta, miejsca. Cokolwiek, oby tylko nie było zakazaną prawem reklamą i nie stało w sprzeczności z zasadami życia społecznego.
TUTAJ możesz wziąć w niej udział. Nie czekaj, podbij cenę
Licytacja już się rozpoczęła i potrwa do 30 stycznia.
Przed rokiem naszą aukcję zwyciężyła Anna Wydrzyńska, wiceprezeska bydgoskiej firmy AWZ Deweloper. Wtedy uzyskaliśmy 1675 zł. Liczymy, że podczas 30. edycji WOŚP uda się przekroczyć tę kwotę.
Natomiast wcześniej na naszej okładce znaleźli się Joanna i Janusz Franczakowie, hotelarze i restauratorzy. Dzięki nim WOŚP mogła dołożyć do zakupu sprzętu medycznego 3200 zł.
Akcja prowadzona jest we wszystkich redakcjach lokalnych „Wyborczej". Rekordzistą licytacji w 2021 roku była Warszawa, gdzie bohater okładki wsparł WOŚP kwotą 9,5 tys. zł, na drugim miejscu znalazła się Łódź – 6,9 tys. zł, a na trzecim Gdańsk – 6,5 tys. zł. Dlaczego nie pokazać, że w Bydgoszczy ludzie nie są wcale mniej hojni?
Z aukcji „Zostań bohaterem naszej okładki" we wszystkich miastach zebraliśmy prawie 65 tys. zł. Ponad 100 tys. przyniosły dodatkowe licytacje. W tym roku będą to: spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, prenumerata Wyborcza.pl na 100 lat w najwyższym pakiecie – Klubowym oraz specjalny egzemplarz książki „Wybór" Anne Applebaum i Donalda Tuska z dedykacją autorów.
Czekamy na Was! Licytacja na stronie wyborcza.pl/WOSP.
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Materiał promocyjny partnera
Wszystkie komentarze