Więcej
    Komentarze
    Trzeba przekazac 5 mln zl na torunskie Radio Maryja i fatum zniknie.. :)
    już oceniałe(a)ś
    12
    0
    Jedyne skrzyżowanie bez sygnalizacji świetlnej w fordonie ? 300m dalej linia przecina ul. Duracza a wcześniej wyzwolenia i tam także sygnalizacji nie ma. Nie wspomnę już o skrzyżowaniu Gieryna i Geodetów oraz Igrzyskowa. Trochę rzetelności = chociaż w tak prostych tematach jak ten. Można to sprawdzić nie ruszając się z redakcji.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0
    Bezmyślność + pośpiech + brak wyobraźni + zadufanie + niewiedza= fatum? FAKTUM, Panowie! Wiara w cuda nie uczyni z was świętych.
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    Miejsca przecięcia torowiska tramwajowego z ulicą bez jakiejkolwiek sygnalizacji świetlnej, oznaczone wyłącznie znakiem ostrzegawczym A-21 TRAMWAJ w Fordonie: 1. skrzyżowanie ulic Akademicka - Igrzyskowa 2. skrzyżowanie ulic Andersa - łącznik z Skarżyńskiego (znacznie utrudniona widoczność zarówno dla motorniczych jak i kierowców samochodów z uwagi na wysoką skarpę - pryzmę piachu) 3. skrzyżowanie Andersa - wjazd/wyjazd jednokierunkowy na parking Carrefoura (miejsce w którym doszło do ostatniego wypadku) 4. skrzyżowanie Andersa - Wyzwolenia : jedno z głównych miejsc przesiadkowych w Fordonie na tramwaj, oznaczone jako Niepodległości (problem z widocznością z uwagi na matowe bariery, dodatkowo torowisko i przejście dla pieszych przez ul. Wyzwolenia stanowią jeden długi ciąg na którym nie powinny zatrzymywać się samochody, a bezpośrednio przy wjeździe/wyjeździe z Wyzwolenia jest niewiele miejsca - max na 1 samochód do jazdy w danym kierunku ... swoją drogą świetne miejsce do budowy kładki dla pieszych i bezkolizyjnych przejść, ale jak widać w bardzo wielu miejscach kasę dla pieszych w tej inwestycji wybitnie oszczędzano) 5. skrzyżowanie ulic Andersa - Gieryna (jedyne miejsce przejścia uczniów z os. Terenów Nadwiślańskich do najbliższego Gimnazjum nr 2 - ZS nr 28) 6. przecięcie z ul. Geodetów pomiędzy rondem Andersa-Geodetów i ul. gen. T. Bora-Komorowskiego (byłem już świadkiem licznych bezpośrednich wyjazdów samochodów przed tramwaj, ostatnio widziałem jak motornicza w nowym SWINGU przepuszczała samochody - zapewne dla własnego bezpieczeństwa; ślady najechania przez samochód ciężarowy na pas zieleni i wygięty znak A-21 bezpośrednio przed przejazdem też o czymś świadczą). Interesująco wygląda także profil nowych rond w przebiegu Drogi Wojewódzkiej 256, zarówno Andersa/GOPR jak i Wyzwolenia/Orląt Lwowskich ma już powalone krawężniki i ślady najechania przez samochody ciężarowe na pas zieleni. Wandale zabrali się za niszczenie mało odpornych i pozbawionych rejestratorów obrazu elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach, które nie widać aby miały być kiedykolwiek naprawione. I ten wszechogarniający syf poinwestycyjny - sterty gruzu, rozjechanej ziemi przez ciężki sprzęt, ślady żwiru na zasianej trawie przy niemal każdym słupku (najlepiej pod tym względem wyglądają tablice informacyjne o inwestycji za ponad 400 baniek na Łoskoniu). Nawet ptaszki z ekranów akustycznych zaczynają spadać. Ale jest super... jest super... więc o nic mi nie chodzi! Tylko jedno pytanie po głowie: Czy aby na pewno były jakiekolwiek konsultacje społeczne na etapie wykonywania projektu tej inwestycji? Ma ktoś na to jakiekolwiek kwity? Czyżby kolejny raz władza pokazała nam wszystkim że wie lepiej?
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    Żadne fatum. Po prostu inwestycja zrobiona PO BYDGOSKU czyli PO DZIADOWSKU.
    już oceniałe(a)ś
    8
    2
    To. Nie fatum, to wiek nowoczesnych konstali, czystych i zadbanych...
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    Przyczyna jest raczej "dobra bo polska" jakość tak tramwajów jak i torów a nie jakieś fatum. Zawsze zwalamy wine na innych lub na tzw. fatum. Zacznijmy od siebie a bedzie lepiej.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Było przecięcie wstęgi, tort, grochówka i koncerty. A ksiadz pokropil?
    już oceniałe(a)ś
    2
    1