Gdzie i jak złożyć wniosek?
Dokumenty składa się osobiście w Centrum Obsługi Klienta (COK) - ul. Toruńska 174a (siedziba ZDMiKP) w dni robocze w godz. 7 do 17.
Karta wydawana jest na miejscu, w kasie biletowej - ul. Zygmunta Augusta 10 (przy Dworcu Głównym) od pn. do pt. w godz. 8. do 18.30, (tylko w sprawie wydania nowej karty BKM - czas oczekiwania na kartę około 5 dni roboczych), w kasie biletowej - ul. Modrzewiowa 19 (stacja Bydgoszcz Leśna), w dni robocze w godz. 8.30 - 15.30, tel. 52 582-24-99, (tylko w sprawie wydania nowej karty BKM- czas oczekiwania na kartę około 5 dni roboczych).
Można też wysłać wniosek o wydanie nowej karty on-line dołączając zdjęcie w formacie JPEG o wymiarach min. 2,5 cm x 3 cm i rozdzielczości 300dpi. Po zatwierdzeniu wniosku w systemie BKM Pasażer zostanie poproszony drogą elektroniczną o stawienie się w COK w celu okazania dokumentu tożsamości i zweryfikowania danych zawartych we wniosku,
z jednoczesnym odbiorem karty.
Za osobę niepełnoletnią wniosek wypełnia, składa i potwierdza, a także odbiera kartę rodzic lub inny opiekun prawny. (Pow. 13 roku życia dopuszcza się możliwość realizacji tych czynność przez młodzież po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub innego dokumentu tożsamości - należy znać swój PESEL).
Przy składaniu wniosku pasażer zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem BKM składając odpowiednie oświadczenie na wniosku.
Kartę BKM odbiera osobiście wnioskodawca na podstawie dokumentu tożsamości,
Dopuszcza się możliwość odbioru karty przez osobę trzecią na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez wnioskodawcę i po okazaniu dowodu tożsamości osoby upoważnionej.
Wydanie pierwszej karty BKM jest bezpłatne
Wszystkie komentarze