Grube miliony idą na promocję. Jak największe miasta pokazują się Polakom?

bor
22.05.2017 05:02

JAKUB ORZECHOWSKI

Miasta pokazują się w filmach i serialach. Płacą sportowym klubom. Finansują imprezy kulturalne. Promocja miast i regionów to wielkie pieniądze. Jak podaje resort finansów w 2016 roku polskie jednostki samorządu terytorialnego na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, ale jest to o 10 mln zł mniej niż przed rokiem. Jak na tym tle wypada Kujawsko-Pomorskie, Bydgoszcz i Toruń? Oto dane z raport "Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów" opracowanego przez Roberta Stępowskiego, opublikowane na portalu http://marketingmiejsca.com.pl/

Wszystkie zdjęcia
  • Lubelskie i Lublin
  • Lubuskie i Zielona Góra
  • Łódzkie i Łódź
  • Małopolskie i Kraków
  • Mazowieckie i Warszawa
  • Opolskie i Opole
  • Podkarpackie i Rzeszów
  • Podlaskie i Białystok
  • Pomorskie i Gdańsk
  • Śląskie i Katowice
  • Świętokrzyskie i Kielce
  • Warmińsko-Mazurskie i Olsztyn
  • Wielkopolskie i Poznań
  • Zachodniopomorskie i Szczecin
  • Kujawsko-Pomorskie
  • Toruń
  • Bydgoszcz