Lubelskie i Lublin
Lublin: Budżet na promocję w 2016 roku: 6 mln zł.
Najważniejsze działania promocyjne zrealizowane w 2016 roku: Film "Volta" - pierwsza transza w wysokości 450 tys. zł przekazana w ramach Lubelskiego Funduszu Filmowego na realizację komedii łotrzykowskiej z historią w tle, według scenariusza i w reżyserii Juliusza Machulskiego. Akcja rozgrywa się głównie we współczesnym Lublinie. W głównych rolach zobaczymy m.in. Andrzeja Zielińskiego, Olgę Bołądź, Aleksandrę Domańską, a także Tomasza Kota, Roberta Więckiewicza i Marcina Dorocińskiego. Film będzie gotowy do dystrybucji około połowy 2017 roku, Carnaval Sztukmistrzów - ok. 400 tys. zł. - organizowane w ostatni weekend lipca wielkie widowisko z pogranicza teatru i nowego cyrku w przestrzeni miasta; Lublin Sportival - promocja wydarzenia ponad 200 tys zł. - dla miłośników sportów ekstremalnych, podczas którego zabytkowe przestrzenie miasta stają się polem rywalizacji sportowej.
Zaplanowany budżet na promocję w 2017 roku: 8,2 mln zł
Lubelskie: Budżet na promocję w 2016 roku: 4,2 mln zł
Najważniejsze działania promocyjne zrealizowane w 2016 roku: Ambasador Województwa Lubelskiego - 249 tys. zł, IV Polski Kongres Przedsiębiorczości - 250 tys. zł, Festiwal Filmu i Sztuki DWA BRZEGI w Kazimierzu Dolnym - 150 tys. zł, Światowe Dni Młodzieży w ramach Dni w Diecezji Lubelskiej - 180 tys. zł, VIII Europejski Festiwal Smaku - 150 tys. zł, sfinansowanie działań promocyjnych regionu w filmie fabularnym "Wołyń" oraz w wydarzeniach towarzyszących jego promocji i rozpowszechnianiu - 150 tys. zł, Cavaliada Tour cykliczne halowe zawody jeździeckie w Hali Targów Lublin - 123 tys. zł.
Zaplanowany budżet na promocję w 2017 roku: 1,9 mln zł.
Wszystkie komentarze