Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    ciężko ocenić czy to mało czy dużo w porównaniu z innymi, różnie się to księguje w każdym mieście. Ostatnio wpadł mi raport obecności miast, we wszystkich mediach ogólnopolskich i byliśmy zaskakująco wysoko, bo na 6 czy 7 miejscu. W samym internecie też jest dobrze.Taki budżet jest potrzebny dla budowy rozpoznawalności i tu też z roku na rok jest coraz lepiej. Pytanie - jaki w tym wszystkim wkład miasta, a ile zawdzięczamy np. PESIE i innym firmom, czy np. pani Wynarskiej z TokFM? ;)
    już oceniałe(a)ś
    11
    2
    Do wydatkow na promocje powinno sie doliczyc to co miasta (samorzady) wydaja na doplaty dla tanich linii (oficjalnie zwane 'oplata za promocje'), wtedy ta tabelka wygladalaby inaczej. A tylko dodam ze najwiecej wcale nie olaca najmniejsze porty, Gdansk czy Katowice wydaja dziesiatki milionow!
    już oceniałe(a)ś
    8
    0
    Najdrożej, to wcale nie znaczy najskuteczniej. Wiele pieniędzy idzie np. na antypromocję Bydgoszczy, czyli porażki Osucha, albo na dziwne imprezy, które powinny być finansowane z innych źródeł.
    już oceniałe(a)ś
    1
    2
    Czy ktoś potrafi mi wskazać konkretne zyski płynące dla miasta z racji wydania 1,5 mln jako sponsoring nierentownego przewoźnika?
    już oceniałe(a)ś
    5
    7
    Najwięcej dla promocji miasta to zrobił Bareja.
    @tortor5 Toruń promują psie klocki na Starówce i oszust w Porcie Drzewnym, więc Bareja jest chyba lepszą opcją.
    już oceniałe(a)ś
    11
    1
    @tortor5 Do BYDGOSZCZY będę jeździł, a u was (Toruniu) zakupów nie zrobię! Jak więc widać Pan reżyser BAREJA bardzo dobrze się przysłużył dla Bydgoszczy.
    już oceniałe(a)ś
    9
    1
    Czyli ponad TRZY razy więcej władza Bydgoszczy wydaje na promocje, od tego co przeznaczyła na tzw. budżet obywatelski. Partyjne szczerzenie postaw obywatelskich pełną gębą. :D Tylko PR, propaganda i praca dla swoich. Cała reszta nie ma znaczenia. Partie to ZŁO - tak było, jest i będzie!
    już oceniałe(a)ś
    6
    12
    Kpina, jak do promocji zaliczają się wydatki na grubasa Osucha to kwota jest duża ale czy są z tego korzyści pokazują pustki na stadionie. Podniecacie się rankingami a Osuch i inni cwaniacy wyciągający kasę z Ratusza śmieją się naiwnych Bydgoszczan. Czy znajdzie się wreszcie ktoś odważny kto zorganizuje referendum odwołujące Bruskiego. Jedyna nadzieja to chyba tylko w kibicach Zawiszy którzy jako jedyni mają jaja w Bydgoszczy.
    @bydgoszczanin87 na stadionie pustka, ale w mediach ogólnopolskich o Zawiszy było dużo(liga i PP). Teraz to się pewnie zmieni, bo praktycznie nie ma już szans na awans. Promocja przez sport jest w naszym kraju jedną z najbardziej skutecznych form marketingu.
    już oceniałe(a)ś
    6
    1
    @bydgoszczanin87 "Jedyna nadzieja to chyba tylko w kibicach Zawiszy którzy jako jedyni mają jaja w Bydgoszczy. " ------------------------------------------------------------------------------ Jakich konkretnie kibiców masz na myśli ? Tych, co chodzą na mecze, cz tych, co nie chodzą ? Z Twojego wpisu wynika, pisząc o nadziei w kibicach, że Ty sam kibicem nie jesteś, a skoro tylko oni mają jaja, to znaczy, że Ty ich nie posiadasz. A szkoda, przydają się :)
    już oceniałe(a)ś
    4
    2