Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Mam niezmiernie wielki szacunek do Pana Zaboklickiego, że praktycznie upadły zakład naprawczy potrafił on przekształcić w nowoczesnego producenta taboru, którego pojazdy jeżdżą po całej Polsce i zagranicą. Wzór przedsiębiorczości, który warto docenić.
    już oceniałe(a)ś
    11
    2
    Myślę że Bydgoszcz mogła również być światowym liderem w produkcji rowerów gdyby nie tacy menadżerowie jak Rulewski i jemu podobni. Podobnie mogło być z Zachemem. Niestety do jeśli chodzi o zarządzanie wracają lata dziewięćdziesiąte gdzie stanowiska w państwowych firmach obsadza się w myśl zasady " mierny bierny ale wierny" a jak taki palant firmę doprowadzi do plajty to jeszcze parę milionów odprawy dostanie a pieniądze ludzie zamiast zarabiać będą dostawać w okienku MOPS czy jakimś innym urzędu miasta czy gminy.
    @buraczyk Świeży przykład jakiś bamber z Torunia został dyrektorem WORD wystarczyło że jest znajomym Całbeckiego.
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    Jest jeszcze jeden sposób żeby zostać milionerem nie znając się na niczym. Wystarczy być kolegą Całbeckiego.
    już oceniałe(a)ś
    9
    3
    Oj więcej takich firm przemysłowych i przedsiębiorców by się nam przydało i to nie tylko w Bydgoszczy, ale i w całej Polsce.
    już oceniałe(a)ś
    7
    2
    Przepis na polskiego milionera AD 2016: pusta głowa - prawie debil, zero doświadczenia, CV klejone z kącie pokoju, legitymacja partyjna PO/PSL/PiS, wiadro wazeliny, czasem wąsy. Oto polski milioner.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    "Trzeba stawiać na umiejętność pracy zespołowej, a nie na cechy nawet wybitnych indywidualistów. Tych - z doświadczenia - najlepiej się pozbywać. Prędzej czy później rozbiją zespół i doprowadzą do wewnętrznych konfliktów." Błąd, gruby błąd. Gdyby Pan miał w firmie wybitnych indywidualistów, odpowiednio umieszczonych w strukturze firmy, to w zeszłym roku zapewne nie otarłby się Pan o bankructwo. Człowiek czujący się małym trybikiem w maszynie nie przyjdzie do Pana pokłócić się o konsekwencje nabrania zbyt wielu kontraktów, których nie było szans zrealizować. Albo o wpisywanie w oferty parametrów, których nie da się uzyskać za rozsądne pieniądze. Trybik - nawet jeśli wie, że będzie z tego gnój, najwyżej ponarzeka półszeptem z kolegami z pokoju, albo przełykając ślinę wspomni coś kierownikowi, który też czuje się trybikiem. Oczywiście praca zespołowa w takiej firmie jest podstawą, ale brak silnych charakterów i wybitnych liderów jest gwarancją kłopotów, które w końcu zabijają firmy.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Znam kilka osób które pracowały tam i zwolniły się z powodu złych warunków pracy. Znam też kilku, którzy zamierzają odejść. Znam 1 osobą, która jest zadowolona. Znam 1 osobę, która przeszła rekrutację, ale nie przyjęła oferty ze względu na głodowe wynagrodzenie. Amen
    @metal111 No i to jest właśnie ten (pseudo)sukces. Tacy szefowie zapominają, że bez pracowników, byliby nikim. Ale oczywiście - jak medale, to dla siebie. Jak coś nie tak - to winni pracownicy... Oto Polandia właśnie.
    już oceniałe(a)ś
    2
    3
    @metal111 Zatem proszę pokazać jak należy prowadzić firmę, płacić tyle aby wszyscy byli zadowoleni. Jak komuś nie odpowiada praca to nikt nie zmusza, zastawić swój dom jak P. Zaboklicki, wziąć kredyt i zostać milionerem. Im więcej takich zakładów w Bydgoszczy tym wyższe płace, bo zakłady będą konkurowały o pracownika.
    już oceniałe(a)ś
    2
    1
    @nixodus Ale jakoś dziwnie populistycznie się przyjęło, że zachodnie firmy robią z ludzi niewolników, a tymczasem ludzie tam są lepiej wynagradzani i chętniej pracują:) Ale na potrzeby polityków, zachodni kapitał- zly kapitał. A tutaj proszę polski, ale jakoś operatorzy nie zarabiają 50 PLN/h i nie wszyscy są dyrektorami, ktoś jednak musi pracować fizycnzie. Oczywiście do PESY nic nie mam, ale to rybek ustala wynagrodzenia, a nie Państwo...
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @habib78 może i ustala rynek, ale to nie znaczy, że za dobrze wykonaną pracę można płacić grosze
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    "światowego lidera w branży pojazdów kolejowych" Za darmo piszecie takie bzdury?
    @leemc12 Krajowy lider - z pewnością. Regionalny - owszem. Europejski - jeszcze długo nie. Światowy - raczej nigdy.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0