Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
1 z 9
Mitsubishi ASX
Jeden z najbardziej oszczędnych samochodów w swojej klasie. Jest to także jeden z crossoverów, którego produkcja odbywa się w Japonii. Nie jest to do końca nowe auto, bowiem w 70 proc. jest zbudowane na częściach Mitsubishi Outlandera. Jego atut to na pewno przestronne wnętrze. Auto jak najbardziej rodzinne. Pojemność bagażnika - 419 litrów nie rzuca na kolana, ale dla tego typu samochodu, jest to przyzwoita wielkość.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
2 z 9
Ssangyong Actyon Sport
Premiera tego modelu. Od momentu zamówienia go do pierwszej przejażdżki, nie powinien minąć nawet miesiąc. Auto przeznaczone gównie dla małych firmy, szczególnie powodzenie powinien mieć wśród branż budowlanych. Nadaje się do wyjazdu w nieco trudniejszy teren. Posiada ok. 800 kg. ładowności. W środku wyposażony w naturalna skórę, ma też automatyczną klimatyzację, nawigację, a z zewnątrz ładnie prezentujące się wysublimowane felgi.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
3 z 9
KIA cee'd
Nowy model ceed'a. W sprzedaży dla klienta w maju, z linii kombi - najpóźniej w sierpniu. Auto dedykowane dla grupy wiekowej 30-45 lat. Nawiązuje do sylwetki sportowej pod względem ilości miejsc. Jest rejestrowane na pięć osób, ale dla lepszego komfortu jazdy wskazane jest, żeby znajdowały się w nim maksymalnie cztery dorosłe osoby. Auto posiada sportowy układ zawieszenia z możliwością zmiany na komfortowy.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
4 z 9
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Pierwszy taki model, który jest tak designersko wykończony. Do tej pory w Polsce sprzedało się 20 modeli. Bardzo zróżnicowani są odbiorcy tego samochodu. Niebawem minął dwa lata, odkąd jest w sprzedaży. Decydują się na niego zarówno czteroosobowe rodziny, jak i pojedyncze osoby dla własnego użytku. Z danych technicznych na uwagę zasługuje przyspieszenie do 100 km/h - temu modelowi zajmuje to 6,8 s. Maksymalnie może rozwinąć 235 km/h.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
5 z 9
Hyundai i30
Ten model w stosunku do poprzednika został zmieniony praktycznie w całości. Samochód bardzo bezpieczny. W testach NCAP otrzymał pięć gwiazdek. Dzięki rozbudowanej gamie silników, może służyć jako auto miejskie. Posiada sześć wersji wyposażenia - powinno to trafić w gust każdego.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
6 z 9
Mercedes-Benz ML 250
To druga edycja ML'a. Jego pierwszy model został przyjęty bardzo dobrze. Sam jednak mocno różni się od poprzednika: posiada nowe wnętrze, ma też inną wersję silnikową. Ta ostatnia jest mocniejsza, ale również i bardziej oszczędna. Wszystko to równa się temu, że auto jest przyjaźniejsze dla środowiska. Poza tym, jest duży, przestronny i bezpieczny. Jego cena to 300 tys. zł.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
7 z 9
Honda Civic
Prezentowana wersja jest najwyższą - executive. Posiada asystenta ruszania na wzniesieniu w każdej wersji pojemności silnika. Ponadto ma system wspomagania ekonomiki start-stop (zastosowanie np. podczas postoju - silnik wygasza się, a po lekkim ruszeniu kierownicą, włącza się ponownie). Wyposażony w czujniki parkowania zarówno z przodu jak i z tyłu (tu także zamontowana jest kamera cofania). Automatycznie - w przypadku wjechania do tunelu - przełącza światła na drogowe. Jego koszt waha się między 90-100 tys. zł (w przypadku wyżej ceny dostępny w maksymalnym wyposażeniu)
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
8 z 9
Mazda CX-5
Model, który powstał od postaw, skierowany dla różnego targetu odbiorców. Zaprojektowany w nowej technologii skyactive Wprowadzono do tego modelu szereg nowych rozwiązań: obniżono masę całkowitą pojazdu, na nową stworzono też nadwozie, podwozie, skrzynię biegów i silnik. Kosztem mniejszego zużycia paliwa uzyskano tez lepsze osiągi. W wersji podstawowej do kupienia od 91 tys. zł. W maksymalnym wyposażeniu - 120 tys. zł.
Fot. Krzysztof Szatkowski / Agencja Wyborcza.pl
9 z 9
Fiat Freemont
Pierwszy samochód, który powstał z gamy fiata po wykupieniu przez tą firmę pakietu większościowego akcji Chryslera i Dodge'a. Powstał na bazie Dodge'a Journey, ale względem niego został bardziej przebudowany. Posiada zmieniony układ kierowniczy, ma inne wnętrze, wmontowane nowe silniki diesela firmy Fiat. Samochód rodzinny - siedmioosobowy. Dzięki łatwo składającym się tylnym siedzeniom, można uzyskać pojemny bagażnik. Posiada napęd na cztery koła. Jego cena zaczyna się od 98 tys. zł.
Wszystkie komentarze