Od 15 grudnia do 15 marca na placach budów drogi ekspresowej S5 formalnie trwa zimowa przerwa, ale prace nie zosta³y wstrzymane, choæ oczywi¶cie prowadzone s± z mniejsz± intensywno¶ci±. Tak jest te¿ miêdzy Bia³ymi B³otami a Szubinem, czyli na najbardziej zaawansowanym z trzech odcinków pozosta³ych do oddania. Do¶æ powiedzieæ, ¿e w ubieg³ym tygodniu zmieni³a siê organizacja ruchu w Szkocji z powodu wykonywania wiaduktu w tej miejscowo¶ci (na zdjêciu). Z ca³ym zadaniem konsorcjum firm Kobylarnia i Mirbud ma uporaæ siê do koñca roku. Po grudniu zaawansowanie robót przekroczy³o 34 proc. Na kolejnych fotografiach mo¿na zobaczyæ, jak wygl±da³ plac budowy na koniec 2020 r., jeszcze zanim pokry³ go ¶nieg
Wszystkie komentarze
Da³bym 300.
Te¿ to zauwa¿y³em.
Jecha³em dzisiaj ca³y odcinek i powiem, ¿e od Wêz³a Bia³e B³ota do Osielska nawierzchnia jest conajmniej dziwna, s± kilkuset metrowe odcinki gdy nic nie niepokoi. Prawie na ca³ej trasie widaæ jakimi fragmentami lany by³ asfalt to dodatkowo jeszcze da siê odczuæ niepokoj±ce dr¿enia w kierownicy. Nie jest to mo¿e tarka czy pofa³dowanie ale CO¦ JEST NIE TAK!
Natomiast pomiêdzy Bia³ymi B³otami a Osow± Gór± jest kilka miejsc po³±czeñ gdzie wyra¼nie czuæ uskok lub podbicie asfaltu. Ogólnie ten ostatni fragment sprawia wra¿enia bardzo niechlujnego i szybko koñczonego.
Mówimy o nawierzchni, nie o poboczu czy sprawach wykoñczeniowych.