Więcej
    Komentarze
    Nowy dworzec robi dobre wrażenie i nie czepiałbym się tak bardzo braku ruchomych schodów na poszczególne perony, zważywszy na dbałość PKP o utrzymanie dworców. Nie trzeba się też martwić o komercjalizację dworca, która była piętą achillesową remontu Gdyni Gł. i Wrocławia Gł. Tym razem ilość powierzchni komercyjnej nie została przewymiarowana. Natomiast zostało popełnionych parę głupich błędów: - Brak zadaszenia nad peronami 3a i 4a (przed remontem były). - Wyjście z hali dworca na ulicę po schodach a nie w poziomie ulicy, w NOWYM budynku (przed remontem było w poziomie ulicy). - kostka betonowa z fazą, przekleństwo nowych dworców PKP (przed remontem był asfalt, który nie powoduje turkotu kółek)
    @przechodzacy_przez_rzeke Uważam, że brak schodów ruchomych to jest jednak problem. Wiadomo, że koszt większy, ale pociągiem podróżuje dużo osób starszych i dla nich jest to szczególnie uciążliwe.
    już oceniałe(a)ś
    5
    3
    Ekler po 3 zł, pączek po 2,50 :D :D
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Nowy budynek dworca, który nie przypomina tego czym jest niepotrzebnie zasłania to co najciekawsze, czyli ten zabytkowy
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    nie jestem malkontentem ale tych nieruchomych schodów to trochę za dużo, zainstalowane windy to jakaś atrapa tego co powinno być - za małe!!! Czy ktoś zatwierdzał projekt pod względem funkcjonalności czy to jest tylko pomysł autorski projektanta?
    @pit771 Za to jest nadmiar wyświetlaczy na peronach - nie wiadomo po co...
    już oceniałe(a)ś
    7
    9