Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Śmiech na sali na temat proponowanego drugiego przejścia dla pieszych przy Focus Mall. O ile istnienie takiego przejścia jest zasadne, o tyle, tworzenie go bez sygnalizacji już nie, bo co niby poprzednia ma wyznaczać kiedy pieszy ma przechodzić ? proszę, pieszy będzie chciał przejść zawsze, a to będzie powodowało niebezpieczne sytuacje dla pieszych, korki, bo będzie zatrzymywało potok samochodów jadących na zielonym świetle. Co innego jest z przejściem dla pieszych na wysokości Piotrowskiego, gdzie potok ludzi jest faktycznie mały, ale przy Focus Mall tych ludzi jest po prostu duzo.
    już oceniałe(a)ś
    6
    2
    katalog jest ok, ale problemem nie jest raczej brak wiedzy i doświadczenia, ale brak funduszy na przebudowanie wszystkich istniejących elementów infrastruktury w mieście...
    @student-utp Fundusze? A ile kasy mamy wydać na trasę W-Z? Ile poszło na tramwaj? Proponowane zmiany będą ułamkiem tych kwot, a poprawią wydatnie komfort mieszkania i poruszania się po Bydgoszczy, a przede wszystkim poprawią bezpieczeństwo niechronionych użytkowników dróg... czyli nas wszystkich.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @acrobat1 chcesz powiedzieć, że nie warto przebudowywać trasy W-Z i nie warto było budować tramwaju do Fordonu? trzeba wybrać co chcemy budować - inwestycje duże, nowe drogi osiedlowe na które mieszkańcy czekają x lat, czy poprawiać stare ulice z powodu nieprzystawania do obecnych standardów budownictwa drogowego
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @student-utp Nie mówię, że nie jest potrzebna trasa W-Z, ale patrząc na proponowane założenia, widzę, że znowu idziemy w beton, dużo betonu i nic poza tym...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Mini rondo przydałoby się na skrzyżowaniu ulic Stawowej, Broniewskiego i Władysława IV. Bardzo upłynniłoby to ruch, bo często robią się korki i skręcający nawzajem się blokują. Ułatwiłoby przejście dla pieszych w okolicach przychodni, szkoły i cmentarza. Czego nie ma dalej przy Netto na skrzyżowaniu 16 Pułku Ułanów i Stawowej, gdzie takie rondo umieszczono.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Po co przebudowywali Akademicką, Romanowską przy okazji budowy linii tramwajowej, skoro teraz wpadli na nowe, cudowne pomysły kolejnych korekt?
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Mialem niedawno okazje odwiedzic Nowy Jork i przechadzajac sie parkiem The High Line myslalem ze taki park moznaby z powodzeniem wybudowac w Bydgoszczy, spowodowalby ze miasto byloby wyjatkowe w calej Europie, taka platforme wyobrazam sobie np od placu Wolnosci do Starego Rynku; zdjecia na stronie TimeOut nie do konca oddaja urok i wyjatkowosc tego miejsca.
    już oceniałe(a)ś
    3
    1
    !00% poparcia. Dość zrobiono w Bydgoszczy dla komfortu dojazdów CBY, CTR do marketów. Co zrobiono dla mieszkańców? Barierki, by nie wpadali pod pojazdy... Nawet chodniki są przegrodzone, żeby auta parkujące na osiedlowym płatnym parkingu miały komfortowy wyjazd. Przecież to obłęd. Sam poruszam się dwoma samochodami, bo tak to miasto jest skonstruowane, że priorytet mają osobówki i nie ma dobrej sieci pieszej, rowerowej i komunikacji publicznej...
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Najciekawsza propozycja to przystanki autobusowo-tramwajowe. Wzdgłuż Fordońskiej i Wojska Polskiego widziałbym takie. Ile wygodniej stać na np. przystanku Kładka by podjechać do Ronda Kujawskiego i mieć możliwość wejścia do tramwaju linii 2, czy autobusu 53,79 jednocześnie z tego samego przystanku.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    po prostu zemdlałem......................
    @mdhjhw Ha, Ha! Na razie powaliło mnie przejście ze zwężonym przekrojem jezdni. Ulica Kcyńska - co prawda jest tam szkoła, ale to maleńka, lokalna, osiedlowa uliczka i to głównie z domami jednorodzinnymi. Większy ruch odbywa się parę dni przed i po 1 listopada, bo jest tam cmentarz.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0