Komentarze
To jest jakieś chore. Ulica Grunwaldzka cztery pasy ruchu, a na ulicy Kamiennej nadal korek ze zwężeniami i czynnym jednym pasem w każdą stronę tworząc węzeł gordyjski i głupawym tłumaczeniem o braku kultury Bydgoszczan i tym że nie potrafią jeździć na suwak.
@hens Przy okazji budowy tramwaju mozna bylo rozwiazac problem skrzyzowania: Kamienna,SPorna,Fordonska, Konduktorska - niestety wjazd ze spronej w Przemyslowa i Fordonska to jakis koszmar wiejskiej drogi!
już oceniałe(a)ś
16
1
@tedek1 To jest "nowatorski" pomysł na sprawny dojazd z Bydgoszczy (szczególnie z Fordonu) do autostrady ;-). Ten węzeł to faktycznie kompletna katastrofa.
już oceniałe(a)ś
1
0
Węzeł Zachodni, TU (bez DDR i ciągu pieszego), Kamienna - wszystko jednopoziomowe co, jak powszechnie wiadomo, bardzo pozytywnie oddziaływuje na płynność ruchu i łatwość przejazdu. Lodowisko z widownią na 300 osób, etc., etc. Oto perspektywa i "wizjonerstwo" Żenady-Bruskiego. Brawo!
@derwitz Nie przejmuj sie, z projektu przebudowy Grunwaldzkiej rowniez wyrzucono WSZYSTKIE kladki dla pieszych, bo dwudziestu emerytom z Osowej to przeszkadzalo
już oceniałe(a)ś
1
0
@prawdziwy.stefan I dobrze zrobili. Grunwaldzka jest miejską ulicą a nie drogą szybkiego ruchu.
już oceniałe(a)ś
3
4
@derwitz Płynność ruchu i łatwość przejazdu nie są najważniejszymi parametrami miejskiej ulicy. Tu poruszają się także piesi i powinni mieć możliwość wygodnego i bezpiecznego przejścia na drugą stronę ulicy.
już oceniałe(a)ś
4
3
@trollbyd Tu chodzi o bezpieczeństwo pieszych. W Bydgoszczy pieszy jest dyskryminowany na każdym przejściu ze światłami. Kładki są ważne by pieszy mógł w każdym momencie przejść na drugą stronę a nie czekać 3 minuty jak kołek na pustej ulicy.
już oceniałe(a)ś
0
1
No może się okazać że będzie dojazd a nie będzie S5 jak wszystkie pieniądze na inwestycje trzeba będzie wyrzucić na 500 na dziecko i na wcześniejsze emerytury. Oby tak nie było, oby wystarczyły ustalenia z poprzednim rządem.
już oceniałe(a)ś
30
15
Wreszcie Bydgoszcz zbliży sie do Zachodu.
@ubujan Szkoda tylko, że zabraknie przejść nad/pod ulicą dla pieszych => będą światła i dodatkowo 70 km/h tylko w lesie, na pozostałym odcinku 50 km/h pomimo ekranów... więc będziemy wolno jechać na ten zachód
już oceniałe(a)ś
14
14
@paproci Pewnie, niech piesi spi.... pod ziemię, żeby auto mogło jechać 100km/h przez całe miasto.
już oceniałe(a)ś
18
6
@paproci Zapominasz, że to jest miejska ulica a nie droga ekspresowa. 50km/h na godzinę to standardowa prędkość dopuszczalna w mieście. Piesi też mają pełne prawo korzystania z ulic bez bycia spychanymi do katakumb. Nie są gorszymi uczestnikami ruchu drogowego od kierowców.
już oceniałe(a)ś
16
4
@kr88 Malkontent
już oceniałe(a)ś
4
6
Będąc na rondzie Grunwaldzkim jadąc do S5 w kierunku Poznania , Pragi , Berlina czy Warszawy pojedziemy do Grunwaldzkiej czy Szubińskiej ... ale Szubińską od Szulca do Wiaduktu nie da się bezpiecznie jechać ... to zapomniany odcinek .
już oceniałe(a)ś
16
3
Dlaczego budowa ma trwać tak długo, S 5 o dł. 150 km za 1,5 miliarda szybciej ma powstać niż Grunwaldzka za 150 mln zł.
już oceniałe(a)ś
12
4
Gorąca prośba do drogowców: W pierwszej kolejności BUSPAS, jak ludzie będą w normalnym czasie dojeżdżali do pracy komunikacją miejską to wtedy okaże się ile naprawdę potrzeba pasów dla samochodów. Dziś autobus 800m jechał 6 minut... jak tu planować jakikolwiek wyjazd do miasta w oparciu o komunikację miejską.
już oceniałe(a)ś
5
1
Notorycznie dwuczłonowy tramwaj skręcający z Focha w Gdańską (w lewo) i stojący na czerwonym świetle blokuje możliwość skrętu samochodom wyjeżdżającym z ul. Mostowej w kierunku opery. ITS uber alles
@kacza_zaraza Komunikacja publiczna ma pierwszeństwo nad indywidualnymi samochodami. Jak ktoś ma problem, może zawrócić na Jagiellońskim
już oceniałe(a)ś
2
2